reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Moravová

Katarína Moravová

Bloger 
  • Počet článkov:  103
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

iba tak

Na obede

Katarína Moravová

Na obede

V reštaurácii - tam to žije. Nemám zvykom bystriť sluch, prevažne sa venujem svojmu tanieru, myšlienkam alebo plazmovej obrazovke TV zavesenej pod stropom Zbojníckej koliby. Dnes to však bolo inak. Moje uši zachytili najskôr útržky:

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 676x
  • 4
Čo sa závidí chalanom...

Katarína Moravová

Čo sa závidí chalanom...

Krátky rozhovor v manželskej posteli :)

  • 14. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 418x
  • 19
Pobili sa ona a on.

Katarína Moravová

Pobili sa ona a on.

Hostia v ubytovacom komplexe, kde pracujem.

  • 14. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 785x
  • 4
Šmaty miesto sklenej vaty

Katarína Moravová

Šmaty miesto sklenej vaty

Dorozumieť sa dá aj bez slov. Občas sa to skončí humorne...

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 307x
  • 2
Po Dušičkách

Katarína Moravová

Po Dušičkách

Tak to vidíte...

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 017x
  • 1
reklama
biely SEX

Katarína Moravová

biely SEX

vypočula som si, zasmiala som sa, podávam ďalej...

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 322x
  • 3
"Ďakujem za peknú kravatu" alebo ako si udobriť napálenú manželku

Katarína Moravová

"Ďakujem za peknú kravatu" alebo ako si udobriť napálenú manželku

Naklonil sa ku mne a potichu mi šepol do ucha: Ďakujem, že si mi kúpila peknú kravatu... Prekvapil ma, takéto niečo by som od neho nečakala...

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 609x
  • 3
Ako ľahko sa človek stane zlodejom.

Katarína Moravová

Ako ľahko sa človek stane zlodejom.

Pristavujeme dom. Každý deň varím pre 6 až 10 chlapov - desiata, obed, večera... K tomu patrí aj patričný frmol a tiež nákupy.

  • 11. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
SME blog

Katarína Moravová

SME blog

Sedíme spolu na jednom strome SME a blogujeme pod jedným slnkom na jednej zemi na pekné slová poľujeme.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu