reklama

Čo sa závidí chalanom...

Krátky rozhovor v manželskej posteli :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Poviem ti vtip, chceš?

Povedz.

Štvorročná Evička sa kúpe spolu so svojim o dva roky mladším bratom Adamkom. Zrazu ho potiahne za pipíka a opýta sa mamičky: - Mami, prečo aj ja nemám takéto medzi nohami?-
- Trpezlivosť Evička, trpezlivosť..."

Aj ty si bola taká?

Hej, ja som strašne túžila byť chalanom.

Tiež si chcela mať pipíka?

Noo... ale ja som im závidela slobodu. Chlapci si mohli roztrhnúť nohavice, mohli sa ufúľať, mohli sa blázniť koľko si to ich divoké srdce zažiadalo... Nemuseli nosiť vlasy poslušne stiahnuté gumičkou, nemuseli si ich upínať sponkami. Nemuseli sa obliekať do nepraktických sukienok. Mohli rozoberať bicykle bez toho, aby nad tým niekto krútil hlavou.
Nemuseli počúvať večné upozornenia - to sa dievčatám nepatrí, toto dievčatá nerobia, si za piatich chlapcov...

Katarína Moravová

Katarína Moravová

Bloger 
  • Počet článkov:  103
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu